четвер, 25 жовтня 2012 р.

зустріч з ДАІ

Вечір, середа 19-та вечора, на вулиці сирувато... Подумав подумав і надумався змотатися в Ашана, давно не закуповувалися. тільки от година пік одначе, якою ж дорогою їхати? Прикинув що варто через Поділ. В цей час всі їдуть з центру, а я в центр проти потоку - так що має бути нормально. Вискакую з мосту Патона і по набережній. Давно вже знаю що там регулярно стовбичать ДАІшники і тому уважно подивляюся на машини переді мною Їдемо 90, тож як тільки вони побачать пост, то почнуть вигальмовуватися і матиму час скинути свою швикдість. Їду собі їду в крайньому лівому ряді, нікого не зачіпаю і тут блим блим блим!!! на обочині паличка махає. Трам тарарам!!!! думаю. Це ж треба так тупо вляпатися! А потік машин як їхав 90, так і їде далі. Скидаю щвидкість, вирулюю на обочину. Чекаю інспекора. Про себе думаю - на цей раз не буду пропонувати хабаря. Дзузьки! Заплачу штаф краще. Хоч і більше буде коштувати, але не хочу підтримувати корупцію. Інспектор підійшов до машини не зі сторони дороги, а з обочини. Я таке вперше спостерігаю. Довелося відкривати і друге вікно. Взяв документи, подивився на них... і почав мені розповідати моралізаторським голосом що перевищувати дуже погано... А щось йому там відповідав типу я не сильно, трішечки зовсім :) Але оскільки я в вже для себе вирішив питання оплати штрафу, то на душі було якось спокійно і легко. Інспектор повертів ще якусь хвильку в руках мої документи, ще раз висловив фразу про те що дуже погано перевищувати .... і повернув документи зі словами "Щасливої дороги" Я був просто шокований. До такого повороту справ я виявився зовсім не готовим :)

Немає коментарів: